Create your own banner at mybannermaker.com!
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Saturday, February 02, 2019

PERNIAGAAN ONLINE

Media Sosial Marketing

Media sosial seperti Facebook dan Twitter memudahkan orang untuk datang bersama dan berkongsi pendapat, pengalaman dan fikiran tentang sejumlah topik. Smart syarikat memahami hal ini dan menggunakan kekuatan media sosial untuk menyambung dan menginformasikan pelanggan mereka, dan pelanggan potensial. Disebut sebagai " Media Sosial Marketing", ini adalah cara pintar untuk membuka jalur komunikasi antara anda dan prospek anda. 

 
Menjalankan kegiatan-kegiatan media sosial, mulai dari Blogging, Mikro situs blogging seperti Twitter, komuniti rangkaian sosial seperti LinkedIn dan Facebook, meng-upload video dan muzik Strategi, forum diskusi, berkongsi foto dan banyak lagi. Dengan begitu banyak halaman yang berbeza dan cara untuk menyertai, boleh menjadi sukar untuk menjejaki semua percubaan anda.   Berpartisipasi dalam media sosial tidak memuat banyak wang, tetapi ini sangat memakan masa dan perniagaan ingin tahu bahawa semua pelaburan waktu ini adalah melunasi. Sebelum melancarkan promosi, anda memahami shouldhave syarikat tentang apa yang anda sedang berusaha untuk capai. Adakah peningkatan lalu lintas situs Web?  Mendapatkan lebih banyak pelanggan ezine? Memiliki lebih banyak orang men-download percuma ebook atau Whitepaper? Atau mungkin anda hanya ingin bekerja di syarikat anda. Apa pun itu, anda perlu memiliki rencana. Seperti pepatah lama, "Jika anda tidak tahu ke mana anda pergi, anda tidak akan pernah sampai di sana". Memiliki rencana permainan anda utuh sebelum gettingstarted dalam pemasaran diri anda sendiri, atau syarikat anda dengan media sosial.
Ada banyak berbagai bentuk media sosial, sehingga tidak mungkin untuk menggunakan mereka semua. Pilih tiga atau empat, dan saluran majoriti usaha anda di sana. Bahkan jika anda tidak akan bekerja mereka semua, setidaknya anda harus mendakwa nama anda atau nama syarikat pada banyak perkhidmatan sosial mungkin. Anda tidak ingin mengambil  tahu kemudian bahawa seseorang memiliki nama pengguna yang anda inginkan. Jika anda perlu untuk melihat apakah nama pengguna yang anda pilih sedia http://Namechk.com yang cuba menyemak puluhan rangkaian media sosial dan Strategi bookmark sekaligus untuk melihat apakah yang sedia. Tuntutan nama anda sekarang sehingga anda tidak akan berakhir menjadi menyesal kemudian.
Jadi, bagaimana anda memantau semua buzz? Bagaimana anda memantau  dan melindungi reputasi hard? Saya fikir anda tidak akan pernah bertanya. Tidak ada satu kaedah bodoh-bukti tetapi ada banyak perkhidmatan dan alat-alat di luar sana yang akan memudahkan untuk melihat siapa yang berbicara tentang anda ditalian. Ada yang percuma dan orang lain akan membuat anda mengeluarkan dompet anda.
Ini "talian reputasi pengurusan" alat, kerana mereka sedang sering disebut, akan membantu anda untuk menentukan kata kunci, atau frasa yang anda ingin menjejaki dan kemudian jam tangan untuk penyebutan nama syarikat anda, produk, atau perkhidmatan. Penting untuk mempertahankan dan memantau reputasi talian anda. Serupa dengan Kolej reputasi, melindungi gambar anda talian adalah nama permainan, dan seperti halnya dalam kehidupan nyata, setiap orang mempunyai satu untuk menjaga.
Mari kita lihat beberapa dari alat-alat pengukuran  yang anda inginkan:
1) http://BackTweets.com: Sebuah mesin pencari untuk Twitter. Lihat siapa yang tweeting link dan banyak lagi. Juga boleh mendaftar untuk email amaran penemuan baru.
2) http://Addictomatic.com: Sedikit berbeza daripada yang lain, anda klik kata kunci, topik atau frasa dan keluar itu pergi mencari bahagian atas blog, situs berita, Google, Technorati, Mintalah, YouTube, Flickr, Digg, Topix dan banyak lagi. Anda akan diberikan laman keputusan yang diperibadikan untuk penunjuk dengan segala sesuatu yang ditemui berkaitan dengan topik anda.
3) http://Buzzoo.net: Semua tentang Internet buzz, itu trek beberapa website yang berbeza untuk membawa anda apa yang "panas" sekarang.
4) http://Surchur.com: Mencari yang terbaru dan terbesar pada topik yang popular sekarang. Taip nama dan keyphrase carian blog, situs berita sosial, foto dan video Strategi untuk topik yang anda pilih.
5) http://Commentful.Blogflux.com: Perkhidmatan ini jam untuk komentar di posting blog, Digg, Flickr, dan lain-lain dan akan memaklumkan anda tentang penemuan apapun.
6) http://AlertRank.com: Cara yang lebih baik untuk menetapkan dan menyusun Google alert. Dapatkan laporan harian dihantar melalui email kepada anda dalam format spreadsheet daripada apa yang ditemui.
7) http://BoardTracker.com: Sebuah mesin pencari untuk forum saja. Monitor papan perbincangan dan diberitahukan lewat email ketika sebuah thread yang berpadanan dengan istilah carian dijumpai. Percuma.
8) http://www.google.com/alerts:  "senjata rahsia"  Cuma  klik  nama anda atau nama syarikat dan menerima email setiap hari keputusan dijumpai. Mereka melakukan pekerjaan itu, anda menerima link. Bebas dan menyenangkan.
9) http://BrandsEye.com: Sebuah alat pengurusan reputasi talian dengan real-time, ikhtisar ringkas reputasi talian anda. Beberapa tingkat perkhidmatan dan harga yang sedia. Mulai dari $ 1,00.
Semoga anda mendapat manfaat dari apa yang dipaparkan ini.