Create your own banner at mybannermaker.com!
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Tuesday, March 16, 2010



Semua Pendaftaran Keahlian Adalah Percuma, Untuk Daftar KLIK DI SINI
Sekiranya Anda Ingin Membeli Produk Secara Online KLIK DI SINI

Cara Membuat Wang Dengan Jaringan Sosial

Ketika datang untuk membuat wang dengan internet marketing, laman rangkaian sosial pasti memainkan peranan besar. Facebook dan Twitter adalah mungkin dua daripada laman rangkaian sosial terbesar di web hari ini yang akan membantu anda menghasilkan wang dalam usaha pemasaran internet anda. Adakah anda mempromosikan perniagaan anda sendiri atau produk affiliate, ada wang yang boleh dibuat ketika anda meletakkan rangkaian sosial untuk digunakan.

Menyiapkan Jaringan Sosial

Langkah pertama anda perlu memuat ketika mendapatkan hal-hal yang bergerak untuk pemasaran internet wang usaha pembuatan adalah untuk menetapkan profil rangkaian sosial anda. Mendaftar untuk kegugupan, Facebook, MySpace, dan rangkaian sosial lainnya yang ingin anda gunakan. Google Buzz adalah rangkaian sosial yang lebih baru yang pasti akan membantu jika anda pengaruh dalam cara yang tepat. Anda boleh sign up ke Google Buzz melalui perkhidmatan Gmail anda.

Ketika anda membuat masing-masing profil rangkaian sosial anda, anda akan ingin memastikan bahawa masing-masing saling terkoneksi. Dengan kata lain, link laman Facebook anda ke akaun Twitter anda, letakkan link dari MySpace dan Facebook profil di akaun Twitter anda. Selain itu, anda perlu memastikan bahawa anda mempunyai link akan pergi ke utama anda internet marketing, afiliasi pemasaran, atau laman web perniagaan sehingga kawan-kawan anda dan pengunjung akan mempunyai banyak kesempatan untuk mengklik ke halaman anda.

Mempromosikan anda Jaringan Sosial

Setelah anda mendapatkan rangkaian sosial anda seperti Facebook dan Twitter semua siap pergi, kau akan perlu bekerja pada promosi mereka, mendapatkan populariti dan teman-teman, serta mengemaskini profil anda secara teratur. Facebook dan MySpace membuatnya cukup sederhana untuk mendapatkan teman dan kegugupan membuatnya mudah untuk mendapatkan seterusnya. Dalam semua kes, anda boleh mencari orang untuk berhubungan dengan yang di berhampiran kawasan geografi atau yang berkongsi minat yang sama. Untuk memaksimalkan potensi penghasilan anda dengan rangkaian sosial, anda pasti ingin menambah sebanyak mungkin 'teman' yang boleh anda sehingga anda mempunyai lebih banyak orang untuk mempromosikan ketika tiba saatnya untuk menghasilkan wang.

Mengemaskini Profail

Posting maklumat yang relevan untuk setiap Facebook, MySpace, dan Twitter akaun pada setiap hari. Jika anda mempunyai beberapa bahagian penting berita atau maklumat yang anda ingin keluar akan, menghantar menciak dengan maklumat. Jika anda menyertakan link ke laman penjualan afiliasi atau di mana anda boleh membeli dan pengikutnya mendaftar maka anda akan memiliki kesempatan untuk menghasilkan wang.

Prinsip yang sama berlaku untuk status Facebook anda. Anda harus tetap segar dikemaskini dengan maklumat tentang apa yang anda lakukan dan memberikan teman-teman anda banyak kesempatan untuk mengklik link sehingga anda dapat menghasilkan wang. Sebagai contoh, jika anda menghantar suatu status update tentang beberapa benar-benar menarik atau produk keren dan membuat cadangan kepada seluruh rangkaian anda daripada Facebook teman-teman maka anda baru sahaja memasarkan produk baru.

Prinsip utama yang mendasari membuat wang dengan laman rangkaian sosial berkaitan dengan jumlah teman yang anda miliki atau seberapa besar rangkaian anda. Ringkasnya, mempunyai rangkaian besar teman-teman memberi anda lebih banyak peluang untuk mempromosikan perniagaan anda sendiri atau produk afiliasi. Membuat ratusan atau ribuan dolar setiap bulan sebagai hasil daripada rangkaian sosial adalah tujuan yang boleh dicapai bagi kebanyakan orang. Triknya Namun, terletak pada apa yang anda promosikan, berapa banyak kawan anda miliki, dan dedikasi anda untuk masing-masing profil rangkaian sosial anda.